معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، خبر داد:

پلمپ چهار باشگاه ورزشی به علت نقض محدودیت های کرونایی

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از پلمپ چهار باشگاه ورزشی در نخستین روز از اعمال محددیتهای کرونایی ۱۰ روزه در این استان خبر داد.
تصویر پلمپ چهار باشگاه ورزشی به علت نقض محدودیت های کرونایی

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، محمدعلی حمزه پور افزود: بر اساس دستورالعملهای ابلاغی از سوی ستاد کرونا استان زنجان، کلیه اماکن و باشگاه های ورزشی استان تا پایان اعمال محدودیت های کرونایی حق فعالیت ندارند.

وی با بیان اینکه در صورت بی توجهی به این امر، این اداره کل با خاطیان برابر قانون رفتار خواهد کرد، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۴ مورد بازرسی سر زده از سوی بازرسان این اداره کل صورت گرفته است.

حمزه پور با بیان اینکه به حتم باشگاهداران برای گذر از این شرایط خاص و تهدید کننده، همچون سالهای قبل با این اداره کل تعامل و همکاری بسیار خوب و مناسبی خواهند داشت، تصریح کرد: در این بازرسی های صورت گرفته به تعدادی از باشگاه‌داران که باشگاه های خود را تعطیل نکرده اند تذکر و اخطار پلمب نیز داده شده است که در صورت بی توجهی، بدون هیچ اغماضی با خاطیان برخورد خواهد شد.

وی افزود: اعمال محدودیت ها و تعطیلی اماکن ورزشی فقط به خاطر حفظ سلامتی باشگاهداران، مربیان، ورزشکاران و خانواده های آنان است و هرچند باشگاه‌داران از بابت تعطیلی متضرر می شوند اما برای جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا و پیشگیری از ابتلا فعالان عرصه ورزش به این بیماری منحوس، چاره ای جز عمل به دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد مدیریت مقابله با کرونا نیست.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: مسوؤلان این اداره کل به مشکلات باشگاه های ورزشی در این روزهای سخت کرونایی، کاملا واقفند و هرچند می دانیم باشگاه‌داران به لحاظ اقتصادی در تنگنا هستند اما برای مقابله و شکست ویروس کرونا و پائین آوردن آمار مبتلایان و مرگ و میرها، باید مطیع دستورالعمل ها باشیم.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر استان زنجان از وجود ۳۶۱ باشگاه ورزشی خصوصی، ۲۷۰ مکان ورزشی سرپوشیده و روباز متعلق به این اداره کل، ۱۴۸ خانه ورزش روستایی و ۱۳۳ مکان ورزشی متعلق به سایر ادارات و ارگان‌ها، بهره‌مند است.

منبع: ایرنا

281580

مطالب مرتبط